A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Великоновосілківський професійний ліцей

Урок № 32

Дата: 16.04.2020 08:32
Кількість переглядів: 169

Урок № 32

Тема:  «Перевірка на стенді роботи двигуна»

Основними показниками, що характеризують загальний технічний стан двигуна, є потужність та питома вит­рата палива, які визначають на галь­мівних стендах або за допомогою спеціальних електронних приладів у режимі розгону дизеля. Однак застосу­вання на практиці таких засобів потре­бує високої кваліфікації виконавців, а вартість засобів зависока. Тому для більш практичного та оперативного діагностування й конторолю роботи двигунів рекомендовано проводити пошук несправностей як за якісними ознаками технічного стану, так і з нес­кладних механічних засобів та діагнос­тичних технологій.

Колір вихлопних газів За кольором та інтенсивністю вихлопних газів можна визначити стан дизельного двигуна. Вихлопні гази справного і відрегульованого двигуна не мають кольору. Отже, колір вихлопних газів є важливою діагностичною озна­кою, що вказує на виниклі в двигуні несправності і допомагає поставити попередній діагноз двигуну, який уточ­нюють у процесі діагностування.

Чорний дим
неповне згоряння палива, що може вказувати на зависання, закоксовування        або зношення розпилювача форсунки;
недостатнє подавання повітря через засміченість повітроочисника і всмок­ тувального каналу.
несправність турбіни нагнітання повітря;
порушення кута початку подавання палива і фаз газорозподілення;
надмірне подавання палива насосом і нерівномірність за лініями його         нагнітання;
порушення регулювання або герметич­ності клапанів газорозподільного механізму.


Білий дим

низька компреся в циліндрах двигуна;
потрапляння води в циліндри (біла пара води);
пропуски спалаху через дефекти фор­сунок;
засміченість фільтра тонкого очи­щення палива;
зношення паливопідкачувального насоса;
несправність перепускного клапана паливного насоса;
запізніле подавання палива насосом.


Синій дим

вигоряння картерної оливи через її високий рівень у картері;
зношення або закоксовування оливо- знімних кілець;
великий зазор між стрижнями клапанів і їхніми напрямними втулками.


НА ЗАМІТКУ За час роботи двигуна з невідрегульованими форсунка­ми витрати палива збільшуються на 10%, а ресурс двигуна зменшується на 20%. Робота двигуна з димним випуском супроводжується збільшенням витрат палива на 3-6%

 

Матеріали

Домашне завдання:
Відповісти на запитання з записами в зошиті: 

  • За яким кольором вихлопних газів визначають несправність двигуна?
  • На скільки відсотків збільшується витрата палива при не відрегульованих розпилювачах?

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора